Iedereen kent er wel één, het familielid of de vriend die je maar niet kan verslaan met bowlen. Bij ieder uitje op de bowlingbaan is hij of zij de gedoodverfde winnaar. Wil je nu eens zelf een keer alle strikes gooien en de held van de bowlingbaan zijn? Op maandag 29 februari a.s. verzorgt Lisanne Breeschoten unieke bowling clinics bij Partycentrum Silverstone. Lisanne is professioneel bowlster en maar liefst vier keer uitgeroepen tot bowlster van het jaar. Boek nu een plekje voor deze unieke clinic en de volgende keer dat jij met vrienden of familie gaat bowlen, ben jij degene die alle strikes gooit!

Op maandag 29 februari 2018 kunnen jong en oud (vanaf 6 jaar) leren bowlen als een prof op de LED bowlingbanen van Partycentrum Silverstone. Professioneel bowlster Lisanne Breeschoten brengt spelers in de een uur durende clinic in groepjes van 20 personen op vier verschillende bowlingbanen alle ins en outs over bowling bij: van looplijnen van de baan tot de verschillende technieken en meer.

Over Lisanne Breeschoten
Lisanne is op haar tiende in aanraking gekomen met de bowlingsport via de sportraad in Oosterhout. In deze gemeente is zij in 2005 en 2009 sportvrouw van het jaar geworden. Sinds haar veertiende is zij lid van het Nederlandse team en heeft zij meerdere gouden en zilveren medailles op de EK’s gewonnen. In 2013 heeft zij – als enige Nederlandse dame ooit – de Masters van de Europese Bowling Tour in Bratislava gewonnen. Ook een top 8 klassering op het WK in Monterrey (Mexico) behoort tot één van haar highlights. Lisanne is maar liefst vier keer uitgeroepen tot bowlster van het jaar in Nederland. Naast haar vele gewonnen titels is dit wel een van haar meest gekoesterde titels.

Over Silverstone
Op slechts 10 minuten afstand van Amsterdam en Haarlem bevindt zich partycentrum Silverstone. Van één van de de snelste kartbaan in Nederland, tot de gloednieuwe LED bowlingbaan of de grootste lasergame arena van Europa en niet te vergeten de sfeervolle en gevarieerde horecagelegenheden: bij Silverstone vind je alle ingrediënten voor een onvergetelijke ervaring onder één dak! Tel daarbij op de gezelligheid, professionaliteit en servicegerichtheid en je begrijpt waarom al bijna 20 jaar Silverstone hét recept vormt voor een geweldig uitje voor jong en oud.

www.silverstone.nl

2019-02-16T13:28:27+01:00